ZAJĘCIA W FORMIE ZDALNEJ !

Szanowni Państwo,
z radością informujemy, że studia Administracja i zarządzanie w oświacie pomyślnie przeszły procedurę, która upoważniła naszą Uczelnię do wpisania studiów do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK). W praktyce oznacza to, że jesteśmy studiami „certyfikacyjnymi” i na świadectwach absolwentów zostanie umieszczony symbol „7 PRK” (siódmy poziom Polskiej Ramy Kwalifikacji), który wyróżnia jego posiadacza na rynku pracy. Jesteśmy pierwszą w Polsce i jak dotąd jedyną Uczelnią, która prowadzi „certyfikowane” studia podyplomowe w podanych zakresach i może wydawać świadectwa z ww. symbolem, ponieważ spełniamy najwyższe, wymagane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Nauki standardy. Mamy nadzieję, że ukończenie naszych studiów przełoży się to na osobistą satysfakcję Absolwentów oraz rozwój kariery zawodowej.

Link do ZSK: https://kwalifikacje.gov.pl/k?id_kw=13922

Cel studiów:

Celem studiów jest przygotowanie menedżerów oświaty do samodzielnego, konkurencyjnego zarządzania instytucjami oświatowymi w nowej strukturze systemu edukacji oraz kształtowanie umiejętności praktycznego posługiwania się wiedzą menedżerską w pracy zawodowej.

Adresaci:

Świadectwo ukończenia studiów nadaje kwalifikacje specjalistyczne w zakresie zarządzania oświatą i uprawnia do zajmowania stanowisk kierowniczych we wszystkich typach szkół i innych placówkach oświatowo-wychowawczych oraz organach prowadzących i nadzorujących działalność oświatową w myśl ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017 r. poz. 1597) oraz  ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 28 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce  (Dz. U. z 2019 r. poz. 1661).

Czas trwania: 

2 semestry

Kadra dydaktyczna: 

Kadrę dydaktyczną stanowią pracownicy naukowi i wykładowcy Akademii Tarnowskiej, a także osoby zajmujące się praktycznie zarządzaniem instytucjami oświatowymi w tym pracownicy nadzoru pedagogicznego i radcy prawni.

Warunki ukończenia i uzyskania dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych:

1. Udział w zajęciach.
2. Uzyskanie pozytywnych ocen z zaliczeń i egzaminów.
3. Udokumentowana praktyka w wymiarze określonym programem studiów.

Opłata:

1500 zł za semestr (3000 zł za dwa semestry)
100 zł wpisowe (bezzwrotne, jedynie w przypadku nieuruchomienia studiów podyplomowych Uczelnia zobowiązuje się do zwrotu w/w opłaty)
100 zł za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych

Rekrutacja:

O przyjęcie na studia podyplomowe może ubiegać się osoba posiadająca dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjat, magister). Rekrutacja odbędzie się na zasadzie kolejności zgłoszeń w dniach od 01 lipca 2024 r. do 30 września 2024 r. W tym okresie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i dokonać wpłaty wpisowego, a następnie w dniach od 03 września do 30 września 2024 r. złożyć ankietę osobową (druk do pobrania poniżej) wraz z pozostałymi dokumentami w Uczelnianym Centrum Edukacji Ustawicznej, p. A117 od pon. do pt. w godzinach od 07.30 do 15.30. Ewentualne pytania można kierować pod adres uceu@atar.edu.pl lub telefonicznie 014 63 16 568. Studia podyplomowe zostaną uruchomione przy zgłoszeniu się co najmniej 15 osób.

Wymagane dokumenty:

1. Ankieta osobowa.
2. Dowód wpłaty wpisowego w wysokości 100 zł na nr konta Uczelni: 35 1240 1910 1111 0010 2142 6446 
3. Kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu).
4. Aktualną fotografię kandydata.

Wróć do góry

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Więcej Informacji

Akceptuję