Samorząd Studentów Akademii Tarnowskiej to przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą – Twoje koleżanki i koledzy ze studiów. To właśnie członkowie samorządu pracują na rzecz całej społeczności studenckiej.

Członkiem Samorządu Studenckiego stajesz się również i Ty – Droga Koleżanko, Drogi Kolego – z chwilą odebrania legitymacji naszej Uczelni, więc możesz zacząć działać w każdej chwili! Jeśli tak jak my uważasz, że studia nie służą tylko zdobyciu dyplomu, masz ochotę na działania i zmiany, chcesz zasmakować czegoś nowego, serdecznie zapraszamy do Naszego grona! Razem możemy stworzyć więcej!

Gdzie nas szukać?

Jeśli masz do nas sprawę, pytania lub chcesz skontaktować się z nami zapraszamy codziennie do budynku A023.

Natomiast jeśli nie chcesz przychodzić do nas osobiście skontaktuj się z nami poprzez Facebooka lub maila odpiszemy najszybciej jak się da.

adres email: russpwsz@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/RUSSANSTARNOW

Kim jesteśmy?

Obecnie Rada Uczelniana Samorządu Studenckiego składa się z 6 studentów.

Prezydium:

Krystian Niziołek – Przewodniczący RUSS

Dominik Zdzieszyński – Wiceprzewodniczący RUSS

członkowie RUSS:

Bartosz Kluska

Gabriela Czaja

Katarzyna Słowik

Mateusz Ciszek

Zadania RUSS

Reprezentantem społeczności studenckiej jest samorząd studentów. Głównym przedstawicielem studentów na forum Uczelni jest Rada Uczelniana Samorządów Studentów (RUSS), której członkowie wybierani są w wyborach powszechnych na dwuletnią kadencję. RUSS jest organizacją otwartą i chętną do współpracy ze studentami. Jej społeczny charakter przesądza o priorytetach członków RUSS, którymi są przede wszystkim: pomoc innym i oddanie w pracę na rzecz braci studenckiej. Zadaniem RUSS jest dbałość o prawa i przywileje studentów. W tym celu zajmuję się ona rozwiązywaniem bieżących problemów żaków, koordynowaniem działań organizacji studenckich, a także organizacją imprez kulturalno- rozrywkowych. RUSS współuczestniczy w zarządzaniu Uczelnią, reprezentuje ją na zewnątrz, dbając o dobry wizerunek. Decyduje lub opiniuje w sprawach dotyczących studentów.

Pierwszym kontaktem studenta z samorządem jest starosta roku, który zajmuje się sprawami związanymi z danym kierunkiem lub specjalnością. Starosta jest także łącznikiem każdego studenta z wykładowcami, władzami Uczelni a także samorządem studentów.

Serdecznie zapraszamy do współpracy !

Informacje dotyczące karty parkingowej

Poniżej znajduje się lista osób którym w tym roku została przydzielona karta parkingowa:

  1. 38504
  1. 35016
  1. 36009 
  1. 37660
  1. 39211
  1. 39019
  1. 37989 
  1. 38124
  1. 37394
  1. 33682 
  1. 36202 
  1. 34498 
  1. 36350
  1. 38333
  1. 37661 
  1. 37021
  1. 35188
  1. 26486 
  1. 35963
  1. 34508
  1. 36601
  1. 36449 
  1. 38488
  1. 39370
  1. 36578
  1. 35334,
  1. 39332
  1. 31746 
  1. 36121
  1. 38399 

Ponadto w związku z wieloma pytaniami oraz wątpliwościami:

Studenci którzy w poprzednich latach otrzymali kartę parkingową mogą ją przedłużyć bez potrzeby składania wniosku o przydzielenie karty. Wymagane jest uiszczenie opłaty na konto Uczelni oraz udanie się z potwierdzeniem przelewu do pokoju 100B w budynku E. Cała instrukcja opłaty jest zawarta w komunikacie Kanclerza nr 1 z 2023 roku.

Studenci studiów niestacjonarnych również mogą starać się o karty parkingowe lecz na zasadach innych niż studenci studiów stacjonarnych, cała instrukcja również zawarta jest we wspomnianym komunikacie.

Przypominam również o parkowaniu pojazdów na parkingu za budynkiem E, F, G, oraz na parkingu przy ulicy Curie. Jest to nakaz Kanclerza który ma na celu ograniczenie tłoku pod budynkami A, B i C, oraz zapewnienie większego bezpieczeństwa (ze względu na incydenty które zdarzały się już ze względu na tłok).

Wróć do góry