Żeby zdalnie wziąć udział w zajęciach, trzeba posiadać konto w domenie @student.pwsztar.edu.pl, @student.anstar.edu.pl lub @student.atar.edu.pl oraz zarejestrować się w usłudze MS Office 365
Szczegółowa instrukcja:
Loginem są numery indeksów, hasłem – numery PESEL. Jest to hasło jednorazowe, prosimy o ustawienie własnego.
Studenci I roku studiów począwszy od roku akademickiego 2023/2024, mają zakładane konta w domenie @student.atar.edu.pl
2. Następnie rejestrujemy się w usłudze MS Office 365. MS Teams jest częścią pakietu Office 365
Jeżeli posiadasz konto w usłudze Office 365 – nazwa_uzytkownika@student.pwsztar.edu.pl lub nazwa_uzytkownika@student.anstar.edu.pl, nie zakładaj konta dla nazwa_uzytkownika@student.atar.edu.pl
3. Logowanie do usługi MS Office 365 (przeglądarka Chrome – koniecznie)
5. Zajęcia można prowadzić poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację instalowaną na komputerze
6. Kody zespołów
Wykładowcy generują kody zespołów i przekazują informację studentom.
Jak zapisać się do zespołu ?
- Uruchamiamy aplikację MS Teams -> Zespoły -> Dołącz do zespołu lub utwórz nowy
- Następnie w sekcji Dołącz do zespołu, wpisując kod – wpisujemy otrzymany kod.
7. Prowadzący tworzą spotkania, które są widoczne w Kalendarzu.
8. W wybranym terminie klikamy na spotkanie, następnie Dołącz.