dr Marta Bibro – Katedra Fizjoterapii
W pracy zajmuję się zagadnieniami związanymi z treningiem medycznym oraz aktywnością fizyczną. Szczególnie interesuje mnie wpływ różnych form aktywności oraz dyscyplin sportowych na poszczególne aspekty sprawności fizycznej oraz jakość życia osób z niepełnosprawnością. Wolny czas staram się spędzać jak najbardziej aktywnie, lubię też czytać i słuchać muzyki. W ramach tutoringu proponuję wsparcie w przygotowaniach do udziału w konferencji naukowej, zaplanowaniu projektu badawczego lub w przygotowaniu tekstu naukowego. Jestem też otwarta na propozycje studentów.
mgr Anna Ciapocha – Katedra Pielęgniarstwa
Pielęgniarka praktyk łącząca wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentem z pracą ze studentami. Jestem otwarta na ludzi, lubię ich słuchać i obserwować ich zachowania. Staram się cenić rzeczy zwykłe i małe. Cenię pracowitość i pasję. Tutoring wyobrażam sobie jako czas na wyznaczenie celów, nie tylko zawodowych ale i życiowych. Zapraszam osoby z którymi wspólnie podejmiemy się wyznaczenia drogi i jej wykorzystania poprzez poszerzenie horyzontów, ponieważ wiem że od każdego też się czegoś nauczę.
dr Agnieszka Jankowicz-Szymańska – Katedra Fizjoterapii
Jestem fizjoterapeutką, pracownikiem badawczo-dydaktycznym Katedry Fizjoterapii Wydziału Ochrony Zdrowia. Uczę anatomii palpacyjnej i analizy ruchu. Pracuję także w redakcji czasopisma Health Promotion & Physical Activity. Moje zainteresowania naukowe wiążą się z diagnozowaniem i terapią wad postawy ciała i reedukacją ruchu. Moim hobby jest zastosowanie statystyki w badaniach naukowych, wędrówki górskie i literatura. Jako tutor chętnie pomogę w rozwoju kompetencji badawczych:
– praca z tekstem naukowym,
– przygotowanie metodologii badań,
– opracowanie danych i ich interpretacja,
– przygotowanie do wystąpienia na konferencji naukowej.
Chętnie podejmę się także współpracy w realizacji projektów praktycznych. Jestem otwarta na współpracę ze studentami spoza Wydziału Ochrony Zdrowia.
dr Marek Smoła – Katedra Wychowania fizycznego
Jestem historykiem – historia nie ma przede mną tajemnic. A jeśli ma – twórczo podchodzę do ich wyjaśnienia. Rozwijam historię ludzi, społeczności i miejsc. Pomogę Ci odbyć spacer przez historię Twojej miejscowości, Twojej rodziny. Pomogę Ci odkryć Twoje korzenie. Pomogę znaleźć drogę do badania najtrudniejszych zagadnień. Ze mną rozwiniesz pasję. A może nawet zarazisz się filatelistyką …
Zapraszam do współpracy każdego, komu nie obce jest szukanie prawdy w przeszłości i wizji przyszłości. Cenię szczerość, pracowitość i kreatywność. Proponuję Ci tutoriale, które są wspólną drogą – ma jasny cel i sama w sobie przynosi już radość. Chcesz napisać poważny artykuł? Chcesz wystąpić na konferencji? Spróbuj!
dr hab. Marta Wałaszek, prof. Uczelni – Katedra Pielęgniarstwa
Pielęgniarka, socjolog oraz nauczycielka akademicka. Prowadzę zajęcia ze studentami na kierunku pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia i kosmetologia. Łączę działalność związaną z zarządzaniem i epidemiologią w opiece zdrowotnej z naukowo-dydaktyczną w nauczaniu akademickim. Ze względu na dwa obszary moich zainteresowań oraz podwójne wykształcenie w mojej działalności naukowej próbuję powiązać dyscyplinę nauk medycznych z naukami społecznymi. Jestem autorem wielu publikacji naukowych. Problematyka, którą poruszam w swoich publikacjach naukowych związana jest z epidemiologią zakażeń szpitalnych, zdrowiem publicznym, demografią, bioetyką, socjologią, zarządzaniem, promocją zdrowia i edukacją zdrowotną. Jestem osobą optymistyczną, energiczną, kreatywną, posiadającą zdolności organizatorskie i pełną pasji życia, moją mocną stroną jest ciągły rozwój. Cenię wzajemny szacunek, autentyczność, wrażliwość oraz umiejętność nieszablonowego myślenia. Lubię wyzwania, lubię się uczyć, czytać i poznawać ludzi. Odpoczywam w ruchu i wśród przyrody. Podejmę współpracę ze studentami ciekawymi świata, którzy ciągle od życia chcą czegoś więcej i więcej. Chciałabym swoją pasją oraz doświadczeniem podzielić się ze studentami, którzy chcą się rozwijać w ramach tutoringu naukowego jaki i rozwojowego oraz studentami, których interesuje:
• rozwijanie zainteresowań w zakresie nauk społecznych (socjologia) oraz nauk medycznych (zdrowie publiczne, epidemiologia, demografia, bioetyka, zakażenia szpitalne),
• współpraca w zakresie realizacji projektów badawczych oraz publikacji tekstów naukowych,
• rozwój naukowy zmierzający do uzyskania doktoratu.
To, czy tutoring przybierze formę rozwojową czy naukową zależy od potrzeb tutorata/ki.