W związku z wprowadzonym w życie Zarządzeniem nr 30/2020 w sprawie sposobu realizacji treści programowych i potwierdzania efektów uczenia się z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, Dział Obsługi Informatycznej udostępnił wszystkim zainteresowanym Studentom i Pracownikom możliwość rejestracji w usłudze Office 365.
W ramach usługi Office 365 dostępna jest między innymi aplikacja MS Teams umożliwiająca przeprowadzenie telekonferencji/wykładu on-line.
Przed dokonaniem rejestracji prosimy o dokładne przeczytanie instrukcji dostępnej TUTAJ >>>
Przy rejestracji należy używać domeny uczelnianej tzn. w przypadku Studentów domeny @student.pwsztar.edu.pl, w przypadku Pracowników domeny @pwsztar.edu.pl.
W przypadku gdy zapomnieliście hasło do poczty, skontaktujcie się z administracją serwera: https://it.pwsztar.edu.pl/poczta-studentow-pwsz-w-tarnowie/
UWAGA – pamiętajcie, że w związku z obciążeniem serwera, wiadomości z kodami mogą docierać z kilkuminutowym opóźnieniem! Prosimy czekać cierpliwie i sprawdzać pocztę! Prosimy nie korzystać wielokrotnie z opcji ponownej wysyłki kodu umożliwiającego rejestrację konta! Grozi to blokadą konta!