Żeby zdalnie wziąć udział w zajęciach, trzeba posiadać konto w domenie @student.pwsztar.edu.pl, @student.anstar.edu.pl lub @student.atar.edu.pl oraz zarejestrować się w usłudze MS Office 365

Szczegółowa instrukcja:

1. Należy posiadać konto pocztowe w domenie @student.pwsztar.edu.pl, @student.anstar.edu.pl lub @student.atar.edu.pl

Loginem są numery indeksów, hasłem – numery PESEL. Jest to hasło jednorazowe, prosimy o ustawienie własnego.

Studenci I roku studiów począwszy od roku akademickiego 2023/2024, mają zakładane konta w domenie @student.atar.edu.pl

Poczta Studentów – zaloguj się

2. Następnie rejestrujemy się w usłudze MS Office 365. MS Teams jest częścią pakietu Office 365

Jeżeli posiadasz konto w usłudze Office 365 – nazwa_uzytkownika@student.pwsztar.edu.pl lub nazwa_uzytkownika@student.anstar.edu.pl, nie zakładaj konta dla nazwa_uzytkownika@student.atar.edu.pl

3. Logowanie do usługi MS Office 365 (przeglądarka Chrome – koniecznie)

4. Ustawienie strefy czasowej – Office 365 (Outlook będzie dostępny po podpięciu dodatkowych licencji przez Dział Obsługi Informatycznej – max do 24h od rejestracji)

5. Zajęcia można prowadzić poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację instalowaną na komputerze

6. Kody zespołów

Wykładowcy generują kody zespołów i przekazują informację studentom.

Jak zapisać się do zespołu ?

  • Uruchamiamy aplikację MS Teams -> Zespoły -> Dołącz do zespołu lub utwórz nowy
  • Następnie w sekcji Dołącz do zespołu, wpisując kod – wpisujemy otrzymany kod.

7. Prowadzący tworzą spotkania, które są widoczne w Kalendarzu.

8. W wybranym terminie klikamy na spotkanie, następnie Dołącz.

Wróć do góry