Od 18 do 20 września zapraszamy wszystkich zakwalifikowanych do przyjęcia po rekrutacji dodatkowej do dziekanatów, żeby złożyć wymagane dokumenty (pełna lista poniżej) i zapisać się na studia. To ostatni krok potrzebny, by od października rozpocząć naukę w Akademii Tarnowskiej, ale nie ostatnia szansa, aby dołączyć do grona społeczności akademickiej AT. Ostatni nabór – uzupełniający – odbędzie się w dniach 23-25 września.

Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia na I rok studiów muszą po ogłoszeniu wyników zapisać się studia (Tu znajdują się listy przyjętych osób). Zapisu należy dokonać osobiście lub poprzez osobę posiadającą pisemne upoważnienie (formularz upoważnienia).

Tura rekrutacjiZapisy na studia
Rekrutacja dodatkowa 18.09 – 20.09.2024 r.
Rekrutacja uzupełniająca30.09.2024 r.

Zapisy przyjmowane będą po ogłoszeniu wyników bezpośrednio w dziekanatach poszczególnych wydziałów w godzinach od 9.00 do 15.00.

WydziałKierunki Miejsce zapisu
Administracyjno-Ekonomicznyadministracja
ekonomia
finanse i rachunkowość
praca socjalna
prawo
budynek A
(budynek główny,
od ul. Mickiewicza)
pok. 027, parter
Wydział Humanistycznyfilologia angielska
filologia polska
język francuski dla potrzeb zawodowych
języki obce w komunikacji (e-)biznesowej
pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
psychologia
budynek A
(budynek główny,
od ul. Mickiewicza)
pok. 022, parter
Wydział Matematyczno-Przyrodniczychemia
ochrona środowiska
budynek A
(budynek główny,
od ul. Mickiewicza)
pok. 231, II piętro
Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiufizjoterapia
kosmetologia
pielęgniarstwo
położnictwo
wychowanie fizyczne
budynek G
(budynek dydaktyczny,
od ul. Ks. Sitko)
pok. 09, parter
Wydział Politechniczny automatyka i robotyka
elektronika i telekomunikacja
elektrotechnika
informatyka
mechatronika
technologia i zarządzanie produkcją
technologia chemiczna
budynek C
(Centrum Nowoczesnych Technologii,
od. ul. Goldhammera)
pok. 07, parter
Wydział Sztukigrafika
grafika projektowa
design
budynek A
(budynek główny,
od ul. Mickiewicza)
pok. 231, II piętro

Przy zapisie należy złożyć następujące dokumenty:

1) Świadectwo dojrzałości lub świadectwo maturalne w oryginale, odpisie lub kopii potwierdzonej notarialnie, a w przypadku studiów drugiego stopnia, dyplom ukończenia studiów wyższych (w oryginale, odpisie lub kopii potwierdzonej notarialnie).

UWAGA: Kandydat na studia przynosi oryginały oraz kopie wymaganych dokumentów.

2) Dokumenty potwierdzające osiągnięcia w olimpiadach lub konkursach, jeżeli były uwzględnione w postępowaniu rekrutacyjnym.

3) 2 barwne i jednakowe fotografie o wymiarach 35×45 mm, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem.

4) Zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy, stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów na danym kierunku (w przypadku kierunków studiów, na których jest wymagane), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2019 roku w sprawie badań lekarskich kandydatów do szkół ponadpodstawowych lub wyższych i na kwalifikacyjne kursy zawodowe, uczniów i słuchaczy tych szkół, studentów, słuchaczy kwalifikacyjnych kursów zawodowych oraz doktorantów.

UWAGA: Podczas wpisu na listę studentów kandydaci otrzymują skierowania do przychodni, w których można wykonać badania bezpłatnie.

5) w przypadku kandydatów na kierunki: lekarski, fizjoterapię, pielęgniarstwo, kosmetologię i położnictwo dokument potwierdzający wykonanie szczepienia przeciw WZW typu B – 3 dawki w cyklu 0-1-6 miesięcy,

6) Dodatkowo na kierunku lekarskim, fizjoterapii, kosmetologii, pielęgniarstwie oraz położnictwie kandydat składa oryginał lub uwierzytelnioną kopię książki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych z wpisem wyników badań na nosicielstwo pałeczek Salmonelli i Shigelli lub wyniki z przeprowadzonych badań na nosicielstwo pałeczek Salmonelli i Shigelli. W przypadku kandydatów, którzy posiadają już wyniki ww. badań należy je dostarczyć w momencie zapisu na studia lub niezwłocznie po zapisaniu się na studia. Kandydaci nieposiadający ww. badań po rozpoczęciu roku akademickiego mają możliwość wykonania ww. badań w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (PSSE) w Tarnowie na podstawie skierowania przekazanego z Uczelni do PSSE w Tarnowie. Wyniki badań należy dostarczyć wówczas nie później niż do dnia 30 listopada 2024 r.

Oświadczenia wymagane przy wpisie

  1. Oświadczenie o zapoznaniu się z zapisami Regulaminu Postępowania Rekrutacyjnego na rok akademicki 2023/2025, którego wzór określa załącznik nr 1 (WSZYSTKIE ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA PONIŻEJ).
  2. Oświadczenie o przyjęciu do wiadomości zasad odpłatności za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, stanowiące załącznik do Uchwały Senatu Akademii Tarnowskiej w sprawie zasad pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne oraz trybu i warunków zwalniania z opłat.
  3. Klauzulę informacyjną dla osób biorących udział w rekrutacji na studia w Akademii Tarnowskiej, stanowiącą załącznik nr 2
  4. W przypadku kandydata niepełnoletniego – pisemna zgoda rodzica/opiekuna prawnego dotyczącą samodzielnego wpisu na studia – załącznik nr 3.
  5. Kandydat, który podejmuje od 1 października 2023 r. dodatkowy kierunek studiów realizowany równolegle z innym kierunkiem składa oświadczenie, które stanowi załącznik nr 4.
  6. Oświadczenie o przyjęciu do wiadomości konieczności realizacji części zajęć poza siedzibą Akademii Tarnowskiej (dotyczy kierunków: fizjoterapii, lekarskiego, pielęgniarstwa, położnictwa i wychowania fizycznego).
  7. Kandydat będący obywatelem Ukrainy, który przekroczył granicę Rzeczypospolitej Polskiej po 24 lutym 2022 r. zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przysługującej mu ochronie czasowej, stanowiące załącznik nr 6.
  8. Dodatkowo kandydat będący obywatelem Ukrainy składa uzupełniony kwestionariusz osobowy dotyczący kandydata – cudzoziemca.
  9. kandydat będący cudzoziemcem – dokument potwierdzający prawo do ubezpieczenia zdrowotnego na terytorium RP, tj.:
    a) polisę ubezpieczeniową na wypadek choroby lub następstw nieszczęśliwych wypadków na okres kształcenia w Polsce, lub
    b) Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, lub
    c) potwierdzenie przystąpienia do ubezpieczenia w Narodowym Funduszu Zdrowia – ubezpieczenie zdrowotne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, lub
    d) podróżne ubezpieczenie medyczne o minimalnej kwocie ubezpieczenia w wysokości 30 000 euro, ważne przez okres planowanego pobytu cudzoziemca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pokrywające wszelkie wydatki, które mogą wyniknąć podczas pobytu na tym terytorium w związku z koniecznością podróży powrotnej z powodów medycznych, potrzebą pilnej pomocy medycznej, nagłym leczeniem szpitalnym lub ze śmiercią, w którym ubezpieczyciel zobowiązuje się do pokrycia kosztów udzielonych ubezpieczonemu świadczeń zdrowotnych bezpośrednio na rzecz podmiotu udzielającego takich świadczeń, na podstawie wystawionego przez ten podmiot rachunku.

Do wglądu:
– oryginał dowodu wpłaty (22 zł) za wydanie legitymacji studenckiej (w tytule wpłaty należy podać IMIĘ NAZWISKO, OPŁATA ZA DOKUMENTY).

Wskazówki:
– wpłat należy dokonać na konto ogólne Uczelni NRB: 35 1240 1910 1111 0010 2142 6446,
– druk dowodu wpłaty za wydanie dokumentu jest dostępny na indywidualnym koncie w systemie ERK,

Odbiór legitymacji

Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów przyjęty kandydat w podanym terminie osobiście dokonuje złożenia ślubowania oraz odbioru legitymacji studenckiej.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O PROCEDURZE WPISU NA LISTĘ STUDENTÓW.

Wróć do góry