21 lutego podsumowaliśmy I etap wprowadzania projektu polegającego na współpracy studentów Akademii Tarnowskiej z mentorami i tutorami, finansowanego z Funduszy Norweskich. W trakcie sympozjum naukowego osoby odpowiedzialne za wspieranie podopiecznych w rozwoju podzieliły się zdobytym doświadczeniem, a byli to m.in. Prezes Collegium Wratislaviense dr Piotr Czekierda (Jakość w tutoringu), mgr Agnieszka Tyburcy, SGGW Warszawa (Tutoring i mentoring w SGGW – początki, wyzwania i nadzieje), dr Jakub Kwaśny, UEK (Tutoring w UEK – geneza, powstanie, ewolucja), prof. dr hab. Elżbieta Osewska, AT (Tutoring z perspektywy Oxfordu i Tarnowa), dr hab. Agnieszka Jankowicz-Szymańska, AT i Prezes Fundacji Edumocni Radosław Jaźwiec.
Aktualności
- Naukowcy i studenci Akademii Tarnowskiej opowiadają o (ponad)lokalnych sukcesach
- Koncert pieśni patriotycznych
- Ewa Siedlik wyróżniona w Konkursie Małopolski Lider Polityki Społecznej 2024
- „Międzynarodowe szkolenia to prawdziwy game changer” – Robert Wardzała o zdobywaniu doświadczeń za granicą
- Studenci elektrotechniki na podium ogólnopolskiej Ligi Elektryka
- Ankieta z nagrodami dla studentów I roku
- IV Liceum Ogólnokształcące na laboratoriach Katedry Chemii
- Termin naboru na kurs I stopnia dla kandydatów na księgowego przedłużony
- Polszczyzna we Włoszech – o nauczaniu języka polskiego jako odziedziczonego, drugiego
- Studentka położnictwa najlepsza w kraju!