Rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie
Dziekan Wydziału Humanistycznego
oraz
Kierownik Katedry Filologii Polskiej
zapraszają
na gościnny wykład dr Ewy Widłak,
pt. „Od poziomu lokalnego do globalnego
– jak efektywnie komunikować na skalę międzynarodową?”,
który odbędzie się 2 grudnia 2020 roku
o godzinie 13.15
w trybie zdalnym na platformie MsTeams
Link do wydarzenia:
Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, Hiszpania — doktorat z zakresu komunikacji (2017)
Sciences Po, Paris, Francja — tytuł magistra z zakresu komunikacji, licencjat z nauk politycznych i europeistyki (2004-2008)
Moscow State University of International Relations (MGIMO), Moscú, Rosja — program wymiany akademickiej dotyczącej stosunków międzynarodowych (2005-2006)
Dyrektorka ds. Komunikacji Międzynarodowej w RIPESS —Intercontinental network for the promotion of social solidarity economy. RIPESS to globalna sieć kontynentalnych stowarzyszeń zaangażowanych w promowanie ekonomii solidarności społecznej. Stowarzyszenia członkowskie: Ameryka Łacińska i Karaiby, Ameryka Północna, Europa, Afryka, Azja i Oceania; łącznie 5 milionów członków na całym świecie. (Od 1 października 2020). Wcześniej odpowiedzialna za komunikację międzynarodową z ramienia firmy L’Oréal.
Ekspertka do spraw komunikacji i opinii publicznej, a także równości płci. Opracowuje oceny i strategie komunikacji dla instytucji oraz firm prywatnych. Firmy, z którymi współpracowała, to między innymi: BNP Paribas, Credit Mutuel, Societe General, Total, Leroy Merlin, Danone, L’Oréal, Pimkie, Renault, Peugeot-Citroen i inne.
Konsultantka ds. komunikacji i opinii publicznej:
– dla instytucji europejskich, ocena planów i kampanii komunikacyjnych (badania jakościowe, strategie komunikacyjne dotyczące zrównoważonego rozwoju, kultury, odnawialnych źródeł energii, telekomunikacji itd.), wsparcie w organizacji konsultacji społecznych mieszkańców Brukseli;
– dla instytucji publicznych we Francji, przygotowanie i rekomendacje strategii komunikacyjnych dla Ministerstwa Transformacji Ekologicznej, ewaluacja strategii komunikacyjnych uwrażliwiających w kwestiach problemów zdrowotnych dla Ministerstwa Zdrowia i Ubezpieczeń Społecznych, przygotowanie strategii komunikacyjnych mających na celu pozyskania międzynarodowych talentów dla uniwersytetów francuskich – opracowanie dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych;
– dla firm, ewaluacja kampanii komunikacyjnych narodowych i międzynarodowych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz tworzenie strategii komunikacyjnych off i on-line, redakcja, media;
– dla uniwersytetów, np. jak zarządzać współpracą z mediami czy opinia publiczna i media we Francji – Uniwersytet Internacional Menendez Pelayo w Madrycie, Hiszpania;
– dla organizacji pozarządowych, badania stanu przedsiębiorczości społecznej we Francji, Hiszpanii, Niemczech – przygotowanie międzynarodowego forum Ashoka.