Dnia 10 października br. o godz. 10.00 odbyły się pierwsze zajęcia w ramach Uniwersytetu Dziecięcego pt. „Król Julian mówi reklamom stanowcze Nie! Magia reklamy – czyli jak wygląd kusi i zachęca do zakupu”.
Warsztaty poprowadziła mgr inż. Barbara Partyńska – Brzegowy z Instytutu Administracyjno – Ekonomicznego wspólnie ze studentami z Koła Naukowego Manager: Patrycją Dobrowolską oraz Agnieszką Gawlik.
Podczas zajęć młodzi słuchacze dowiedzieli się co to jest marketing, jakie są główne elementy marketingu oraz jak ważne znaczenie ma opakowanie produktu. W drugiej części skupiono się na pokazaniu najważniejszych elementów opakowania oraz podkreśleniu faktu, iż opakowanie ma wiele różnych funkcji.
Uzupełnieniem przekazywanych treści były zajęcia praktyczne polegające na projektowaniu zgodnie z zasadami marketingowymi wymarzonych autorskich opakowań.
Galeria zdjęć: