Drodzy Studenci,
bardzo proszę o przesyłanie wszelkich podań i wniosków na adres mailowy Dziekanatu, a nie na mój adres prywatny czy też dziekański (figurujący na stronie internetowej).
Każdy dokument przychodzący musi być zarejestrowany w Dziekanacie, następnie podanie (jeżeli dotyczy ono spraw związanych z zajęciami, egzaminami, zaliczeniami czy przedłużeniem terminu złożenia pracy dyplomowej) musi być skonsultowane z osobą prowadzącą zajęcia lub z promotorem. Podania dotyczące przeniesień czy urlopów muszą również przed wydaniem przeze mnie decyzji zostać przeanalizowane w oparciu o Państwa dokumentację przebiegu studiów.
Podania, które otrzymuję od Państwa na mój adres mailowy, przesyłam do Dziekanatu i dopiero wtedy nadajemy bieg sprawie.
Adres mailowy dziekański jest oczywiście dostępny dla wszystkich Państwa, służy do kontaktu w różnych sprawach dotyczących studiów, funkcjonowania Wydziału czy umawiania się na termin spotkania. Jest to możliwość szybkiego kontaktu ze mną, zadania pytania, uzyskania wyjaśnienia czy informacji o możliwościach załatwienia jakiejś sprawy.
Z góry dziękuję za zastosowanie się do mojej prośby. Właściwa droga złożenia podania przyspieszy wydanie decyzji.
Dziekan Wydziału Humanistycznego PWSZ w Tarnowie
dr Joanna Graca