Zapraszamy do zapoznawania się z wynikami postępowania rekrutacyjnego na I rok studiów w roku akademickim 2015/2016. Listy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia zostały opublikowane na stronach internetowych Uczelni, wywieszone na tablicy ogłoszeń, Kandydaci zostaną również powiadomieni za pośrednictwem Systemu Elektronicznej Rekrutacji Kandydatów.
Osoby zakwalifikowane do przyjęcia mają obowiązek dokonać w terminie od 25 do 30 września br. wpisu na I rok studiów. Informacja na temat procedury wpisu dostępna jest na portalu dla Kandydatów >>>.
Przypominamy, że kandydaci którzy nie zostali zakwalifikowani do przyjęcia otrzymają drogą pocztową decyzję negatywną, od której, w terminie 14 dni od daty otrzymania, mogą wnieść odwołanie (w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych) lub złożyć prośbę o ponowne rozpatrzenie podania o przyjęcie na studia. Podanie można złożyć osobiście lub przesłać pocztą listem poleconym (prosimy o załączenie kserokopii decyzji negatywnej).