Ponad 97 procent uczestników kolejnej edycji zajęć w ramach projektu Modernizacja Kształcenia zawodowego w Małopolsce II – koordynowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego poleca udział w zajęciach on-line koordynowanych przez wykładowców Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie. Uczelnia jako Partner Projektu odpowiada za obszar „elektryczno-elektroniczny”, który otrzymał najwyższą ze wszystkich notę.
– Czujemy dużą radość i satysfakcję z tego, że to właśnie ten obszar został tak wysoko oceniony przez uczniów. Zajęcia prowadzone w ramach tego obszaru są najchętniej przez nich polecane swoim rówieśnikom. Także tematyka tych zajęć bardzo interesuje uczestników (drugi pod względem interesującej tematyki zajęć obszar – red.) – nie kryje zadowolenia Grzegorz Aksamit, koordynator projektu.
Co równie ważne, uczniowie bardzo wysoko oceniając poziom trudności zajęć, nie odbierali ich jako mało interesujących. – To z pewnością przełożyło się na to, że uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili wkład prowadzących – nauczycieli z Zakładów Elektrotechniki oraz Elektroniki, Telekomunikacji i Mechatroniki PWSZ w Tarnowie – w przygotowanie i realizację zajęć – mówi Grzegorz Aksamit.
Dodajmy, że na przełomie maja i czerwca odbyły się ostanie w tej edycji zajęcia online dla elektryków i elektroników. W czerwcu natomiast, w laboratoriach Instytutu Politechnicznego PWSZ, odbyły się naukowe warsztaty letnie, które cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży.
W roku szkolnym 2018/2019 łącznie odbyło się ponad 550 godzin zajęć on-line, 375 godzin zajęć w ramach warsztatów letnich i 360 godzin zajęć w ramach spotkań weekendowych.