Wnioski studentów I roku o przyznanie stypendium socjalnego i dla osób niepełnosprawnych będą przyjmowane do 15 października w wybrany przez studenta sposób:

  1. umieszczenie wniosku wraz z załącznikami w urnie znajdującej się przy wejściu do Działu Pomocy Materialnej
    (pok. A030) – (urna dostępna jest również w weekendy w godzinach otwarcia Uczelni),
  2. przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: Akademia Tarnowska – Dział Pomocy Materialnej,
    33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 8,
  3. osobiste złożenie wniosku w Dziale Pomocy Materialnej.
  4. dla studentów studiów niestacjonarnych będą dodatkowe dyżury w następujące soboty: 4 i 11 października 2025 r. w godzinach800-1300.

Formularze wniosków o przyznanie pomocy materialnej będą dostępne wyłącznie w formie elektronicznej w zakładce Dział Pomocy Materialnej. Po wypełnieniu wniosku należy go wydrukować i umieścić w urnie wraz załącznikami, skompletowanymi zgodnie z instrukcją nr 2 lub złożyć w Dziale Pomocy Materialnej w w/w terminach (po wcześniejszym zarejestrowaniu się na konkretny termin).

15 października mija także termin składania wniosków o przyznanie stypendium Rektora. Studenci ubiegający się o ten rodzaj stypendium powinni udokumentować osiągnięcia naukowe, artystyczne bądź  sportowe uzyskane w poprzednim roku akademickim, tj. w okresie od 01.10.2024 r. do 30.09.2025 r.

Wróć do góry