Wnioski studentów I roku o przyznanie stypendium socjalnego i dla osób niepełnosprawnych będą przyjmowane do 15 października w wybrany przez studenta sposób:
- umieszczenie wniosku wraz z załącznikami w urnie znajdującej się przy wejściu do Działu Pomocy Materialnej
(pok. A030) – (urna dostępna jest również w weekendy w godzinach otwarcia Uczelni), - przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: Akademia Tarnowska – Dział Pomocy Materialnej,
33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 8, - osobiste złożenie wniosku w Dziale Pomocy Materialnej.
- dla studentów studiów niestacjonarnych będą dodatkowe dyżury w następujące soboty: 4 i 11 października 2025 r. w godzinach800-1300.
Formularze wniosków o przyznanie pomocy materialnej będą dostępne wyłącznie w formie elektronicznej w zakładce Dział Pomocy Materialnej. Po wypełnieniu wniosku należy go wydrukować i umieścić w urnie wraz załącznikami, skompletowanymi zgodnie z instrukcją nr 2 lub złożyć w Dziale Pomocy Materialnej w w/w terminach (po wcześniejszym zarejestrowaniu się na konkretny termin).
15 października mija także termin składania wniosków o przyznanie stypendium Rektora. Studenci ubiegający się o ten rodzaj stypendium powinni udokumentować osiągnięcia naukowe, artystyczne bądź sportowe uzyskane w poprzednim roku akademickim, tj. w okresie od 01.10.2024 r. do 30.09.2025 r.