Znasz kogoś, kto ma problemy z obsługą smartfona, komputera lub aplikacji internetowych? A może kogoś, kto nie wie, jak założyć profil zaufany, skorzystać z mObywatela albo wysłać e-mail? To dla takich osób studenci Akademii Tarnowskiej wraz z pracownikami Centrum Usług Społecznych UMT założyli Studencki Punkt Konsultacji Cyfrowych.

Studenci pomogą Ci w:

  • obsłudze aplikacji użytkowych (e-mail, komunikatory, kalendarze),
  • korzystaniu z usług e-administracji (ePUAP, mObywatel, profil zaufany),
  • instalacji i obsłudze aplikacji miejskich, transportowych, informacyjnych,
  • bezpiecznym korzystaniu z Internetu i ochronie danych,
  • podstawowej obsłudze smartfonów, tabletów i komputerów.

Zapraszamy szczególnie osoby starsze, które chcą lepiej odnaleźć się w świecie nowych technologii. Wszystkich porad udzielamy z poszanowaniem prywatności i pełnym zaangażowaniem. Pomoc jest całkowicie bezpłatna i dostępna dla każdego mieszkańca Tarnowa.

Wróć do góry