
Znasz kogoś, kto ma problemy z obsługą smartfona, komputera lub aplikacji internetowych? A może kogoś, kto nie wie, jak założyć profil zaufany, skorzystać z mObywatela albo wysłać e-mail? To dla takich osób studenci Akademii Tarnowskiej wraz z pracownikami Centrum Usług Społecznych UMT założyli Studencki Punkt Konsultacji Cyfrowych.
Studenci pomogą Ci w:
- obsłudze aplikacji użytkowych (e-mail, komunikatory, kalendarze),
- korzystaniu z usług e-administracji (ePUAP, mObywatel, profil zaufany),
- instalacji i obsłudze aplikacji miejskich, transportowych, informacyjnych,
- bezpiecznym korzystaniu z Internetu i ochronie danych,
- podstawowej obsłudze smartfonów, tabletów i komputerów.
Zapraszamy szczególnie osoby starsze, które chcą lepiej odnaleźć się w świecie nowych technologii. Wszystkich porad udzielamy z poszanowaniem prywatności i pełnym zaangażowaniem. Pomoc jest całkowicie bezpłatna i dostępna dla każdego mieszkańca Tarnowa.