Drodzy Kandydaci gratulujemy zakwalifikowania do przyjęcia na I rok Ochrony Środowiska i przypominamy, że rozpocząć studia mogą tylko te osoby, które w terminie od 29 lipca do 5 sierpnia dokonają zapisu na studia.
Zapisy będą prowadzone w budynku A (budynek główny, od ul. Mickiewicza) pok. 231, II piętro od poniedziałku do piątku: w godzinach od 9.00 do 15.00 oraz w sobotę (3 sierpnia 2024 r.): w godzinach od 9.00 do 12.00.
Zapisu należy dokonać osobiście lub poprzez osobę posiadającą pisemne upoważnienie (formularz upoważnienia) .
DLA CHĘTNYCH OSÓB KTÓRE ZOSTAŁY ZAKWALIFIKOWANE ZOSTANIE ZORGANIZOWANE SPOTKANIE ONLINE Z WYKŁADOWCAMI KATEDRY OCHRONY ŚRODOWISKA
Przy zapisie należy złożyć następujące dokumenty:
1) Świadectwo dojrzałości lub świadectwo maturalne w oryginale, odpisie lub kopii potwierdzonej notarialnie
UWAGA: Kandydat na studia przynosi oryginały oraz kopie wymaganych dokumentów.
2) Dokumenty potwierdzające osiągnięcia w olimpiadach lub konkursach, jeżeli były uwzględnione w postępowaniu rekrutacyjnym.
3) 2 barwne i jednakowe fotografie o wymiarach 35×45 mm, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem.
4) Zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy, stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów na danym kierunku (w przypadku kierunków studiów, na których jest wymagane), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2019 roku w sprawie badań lekarskich kandydatów do szkół ponadpodstawowych lub wyższych i na kwalifikacyjne kursy zawodowe, uczniów i słuchaczy tych szkół, studentów, słuchaczy kwalifikacyjnych kursów zawodowych oraz doktorantów.
UWAGA: Podczas wpisu na listę studentów kandydaci otrzymują skierowania do przychodni, w których można wykonać badania bezpłatnie.
Oświadczenia wymagane przy wpisie
- Oświadczenie o zapoznaniu się z zapisami Regulaminu Postępowania Rekrutacyjnego na rok akademicki 2023/2025, którego wzór określa załącznik nr 1 (WSZYSTKIE ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA PONIŻEJ).
- Oświadczenie o przyjęciu do wiadomości zasad odpłatności za usługi edukacyjne na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, stanowiące załącznik do Uchwały Senatu Akademii Tarnowskiej w sprawie zasad pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne oraz trybu i warunków zwalniania z opłat.
- Klauzulę informacyjną dla osób biorących udział w rekrutacji na studia w Akademii Tarnowskiej, stanowiącą załącznik nr 2
- W przypadku kandydata niepełnoletniego – pisemna zgoda rodzica/opiekuna prawnego dotyczącą samodzielnego wpisu na studia – załącznik nr 3.
- Kandydat, który podejmuje od 1 października 2023 r. dodatkowy kierunek studiów realizowany równolegle z innym kierunkiem składa oświadczenie, które stanowi załącznik nr 4.
- Kandydat będący obywatelem Ukrainy, który przekroczył granicę Rzeczypospolitej Polskiej po 24 lutym 2022 r. zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przysługującej mu ochronie czasowej, stanowiące załącznik nr 6.
- Dodatkowo kandydat będący obywatelem Ukrainy składa uzupełniony kwestionariusz osobowy dotyczący kandydata – cudzoziemca.
- kandydat będący cudzoziemcem – dokument potwierdzający prawo do ubezpieczenia zdrowotnego na terytorium RP, tj.:
a) polisę ubezpieczeniową na wypadek choroby lub następstw nieszczęśliwych wypadków na okres kształcenia w Polsce, lub
b) Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, lub
c) potwierdzenie przystąpienia do ubezpieczenia w Narodowym Funduszu Zdrowia – ubezpieczenie zdrowotne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, lub
d) podróżne ubezpieczenie medyczne o minimalnej kwocie ubezpieczenia w wysokości 30 000 euro, ważne przez okres planowanego pobytu cudzoziemca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pokrywające wszelkie wydatki, które mogą wyniknąć podczas pobytu na tym terytorium w związku z koniecznością podróży powrotnej z powodów medycznych, potrzebą pilnej pomocy medycznej, nagłym leczeniem szpitalnym lub ze śmiercią, w którym ubezpieczyciel zobowiązuje się do pokrycia kosztów udzielonych ubezpieczonemu świadczeń zdrowotnych bezpośrednio na rzecz podmiotu udzielającego takich świadczeń, na podstawie wystawionego przez ten podmiot rachunku.
Do wglądu:
– oryginał dowodu wpłaty (22 zł) za wydanie legitymacji studenckiej (w tytule wpłaty należy podać IMIĘ NAZWISKO, OPŁATA ZA DOKUMENTY).
Wskazówki:
– wpłat należy dokonać na konto ogólne Uczelni NRB: 35 1240 1910 1111 0010 2142 6446,
– druk dowodu wpłaty za wydanie dokumentu jest dostępny na indywidualnym koncie w systemie ERK,